KAUKAA TULLEET







Rakkaat poikamme Mio ja Marius syntyivät 12.3.2018 klo 11:06 ja 11:07 raskausviikolla 30+4.


 




Mio 1390g    41cm   päänympärys 28,5cm











Marius 1255g   41cm  päänympärys 27cm






"Sinä olet luonut minut sisintäni myöten,
äitini kohdussa olet minut punonut.
Minä olen ihme, suuri ihme,
ja kiitän sinua siitä.
Ihmeellisiä ovat sinun tekosi,
minä tiedän sen.

Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä,
muotoni kuin syvällä maan alla,
mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa.
Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani.
sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. 
Ennen kuin olin elänyt päivääkään,
olivat kaikki päiväni jo luodut."
Psalmi 139, 13-16





Kiitollisina,
Laura ja Ville



PS. KIITOS te ihanat ja rakkaat ihmiset kaikista niistä viesteistä, kommenteista, tykkäyksistä ja muistamisista mitä olette meille lähettäneet! Meitä on liikuttanut ja koskettanut tämä myötäelämisen ja rakkauden määrä, jota olemme saaneet kokea. 💛 Olen pahoillani että kaikkiin viesteihin en ole kerinnyt vastaamaan; elämä on viimepäivät pyörinyt aika pienen piirin ympärillä, mutta uskon että te ymmärrätte. Jokainen muistamisenne on kuitenkin merkinnyt meille paljon. Kiitos! 💛 - Laura



Kommentit

  1. Oikein paljon Onnea ja Jumalan siunausta pienokaisille ja koko perheelle��

    VastaaPoista
  2. Onnea ja taivaan isän siunausta! Itku tuli onnesta ja helpotuksesta teidän puolesta�� terveisiä samoilla viikoilla syntyneiltä vauvalta ja taaperolta Keski-Suomesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Täälläkin on helpotuksen kyyneleitä vuodatettu. :') Terveisiä taaperolle! <3

      Poista
  3. Onnea ja Taivaan Isän hellää huolenpitoa urheille pikkumiehille sekä teille vanhemmille ja sisaruksille!
    Voimia ja paljon onnellisia hetkiä!<3
    ~Tuulia

    VastaaPoista

Lähetä kommentti